Hi...asyik cerita tempat makan je kan...sajalah...bagi memenuhkan irda garmin ni dengan info,takdelah asyik nak cerita diri sendiri je kan..
Kepada coffee lover bolehlah try coffee box,..
 
Kalau ikutkan menu kat sini ala-ala old town juga,harga pun lebih kurang,staff pun lebih kurang ramai foreigner..
 
Tapi branch Coffeebox tak banyak..Melalui business kad dibawah ada kat cheras,sri gombak dan masjid jamek je.
 

Coffeebox bolehlah sesuai tempat discussion dan close deal,sebab tempat pun ala-ala papParich sesuailah untuk dijadikan tempat pertemuan marketing people.
 
Mana bosses yang boleh claim untuk lunch tu suka je pergi tempat-tempat macam ni,sebab ada meal allowance kan...jadi sambil belanja client lunch or tea time,boleh buat marketing sekali...Kalau asyik kedai mamak je mungkin sesetengah orang tak berapa suka kan..sebab bising..disini agak tenang sikit...
 
Selain menggunakan wifi free di sini,saya yang tak berapa gemar coffee kadang-kadang terorder juga bila kawan-kawan order.
 
Tapi walaupun mereka suka menjadikan tempat ini untuk bersembang,cerita hal kerja,saya yang pantang ada wifi free akan tenggelam dalam dunia saya sendiri.Kadang-kadang bila penat bercakap,saya akan menjadi pendiam..saya biarkan jejari saya pula bercakap...
 
Blogging & blogwalking adalah satu hobi saya dimana-mana restaurant yang ada wifi.Dan mana kawan-kawan yang memahami akan membiarkan saya dengan dunia saya...
 
By the way...
 
Both place Oldtown dan Coffeebox sama je...tak banyak beza,menu pun ala-ala...cuma bezanya Oldtown banyak branch,Coffeebox limited..
 
Sekarang kebanyakkan shopping mall pun ada Oldtown kan,even kat HQ I pun bawah tu ada satu,selalu je full house...
 
Sesekali jom cuba menu disini..
 
Free jer iklan Coffeebox kat blog I ni..owner Coffeebox sila contact I ya...Hehehe...
 
Blogging now my hobby anywhere & eveyrwhere
 


Post a Comment

Thank you,come again :)

Previous Post Next Post